sobota, 30 września 2017

Podsumowanie Świadomie :)

Witajcie,

    Dziś przychodzę do was z podsumowaniem mojej ostatniej wymianki. Dużo nas nie było, lecz paczuszki były obfite. Wiem, że wszyscy są zadowoleni z zabawy co mnie niezmiernie cieszy:).




Czas na prezentację co kto przygotował. Zacznę od Beaty. Bardzo motylkowo i motyw ludowy też się wkradł.
 
A to co przygotowała Bożenka. Bardzo spodobał mi się własnoręczny magnes, prosty - super.
 Teraz czas na paczkę Teresy. Czego tutaj nie ma skąd też więcej zdjęć, by się napatrzeć:).
 A już na koniec to co przygotowałam ja.
 Jest i motylek:).

A na koniec jeszcze jedna odsłona zawartości mojej zabawy:

 A pod tą niewiadomą kupeczką kryją się różne karteczki ( świeczniki posłużyły jako rekwizyty)
p.s. może akurat ktoś się skusi na koniec:).
PODPIS

1 komentarz:

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).