poniedziałek, 26 czerwca 2017

Szkatułka na sztućce

Witajcie,

   Mobilizuje się cały czas, żeby siąść i kupić komplet sztućców dla 12 osób. Średnio mi to idzie. Motywatorem stało się przygotowanie odpowiedniego "mieszkanka" na przyszłe narzędzia. Oto ono. Lekko postarzane na zewnątrz oraz przyodziane w kwiaty.
Środeczek:).

p.s. sztućce już kupione, post czekał swój czas na publikację i przy okazji przypominam o mojej zabawie:).


Szkatułkę zgłaszam do następującego wyzwania:

/link/

PODPIS

7 komentarzy:

  1. O pieknie wyszło!
    Nam się w ślubnym prezencie trafił taki komplet sztućców 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i bardzo praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale się prezentuje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow! Świetna skrzyneczka na sztućce :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu, od dłuższego czasu marzę o takim pudełku:) Sztućce mam, pudła nie mam;) Twoje jest bardzo pomysłowe, podoba mi się:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).