niedziela, 25 września 2016

Słoneczna wymianka

Witajcie,

    Jakiś czas temu zapisałam się na słoneczną wymiankę u Judyty. Co miało znaleźć się w paczce?  Coś żółtego związanego z wakacjami, pamiątka gdzie byliśmy na wakacjach, coś własnoręcznego oraz standardowo przydasie i umilacze, słodkości.



     Z mojej strony powstało wiklinowe pudełeczko. Co prawda miało być coś żółtego z wakacji - powstała pewna modyfikacja; żółte pudełeczko, a z wakacji woda różana, jako że Bułgaria słynie z róż:). Do tego coś słodkiego, przydasie i umilacze (herbatka i książeczka).

 Paczuszka powędrowała do Ani.

Oto co ja otrzymałam. Paczuszkę otrzymałam od Justyny.
     Dużo tutaj widać rzeczy. Było pudełeczko drewniane oraz i tacka drewniana, serwetki, ciasteczka własnej roboty, a reszty proszę się dopatrzeć:).

Dziękuję za zorganizowanie przez Judytę udanej wymianki nie wiem jak moja para, ale ja jestem zadowolona :) .


PODPIS

2 komentarze:

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).