czwartek, 7 kwietnia 2016

Organizer na bieliznę

Witajcie,

     Dzisiaj będzie organizacyjnie:). Ostatnio bierze mnie na różne opakowania schowki itp. Dziś za to organizer na bieliznę. Ten konkretnie będzie mieścił biustonosze. Miał wyglądać tak:

     Próbowałam w sieci znaleźć jakikolwiek kurs na "sprzęt" tego typu:). Nie udało się. Lecz nic nie stało na przeszkodzie by uszyć go chociażby na podstawie jego wyglądu. Oto wielki skrót powstawania:).
      Materiałów jaki użyłam to: filc techniczny ( jako ścianki i spód ), flizelinę ( ścianki wewnętrzne ) oraz materiał bawełniany w motylki ( jako ścianki zewnętrzne ).
 Jestem bardzo zadowolona z uzyskanego efektu. Choć błędy się pojawiły, lecz dzięki nim wiem co poprawić następnym razem i co zrobić lepiej:).
     Odstępy między ściankami wewnętrznymi może nie są równe, ale za to są ruchome i nie widać tak tych nie równości:).
A wy co myślicie? :)
PODPIS

5 komentarzy:

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).