sobota, 29 sierpnia 2015

Podsumowanie Świadomej Wymianki Wakacyjnej - odsłona ostatnia

Witajcie,

  Na początku chcę wam podziękować za bardzo pozytywne komentarze dotyczące pomysłu z suszonych kwiatów- nie mój co prawda:) - lecz bardzo mi miło - dziękuję :). 

  Czas na ostateczne podsumowanie organizowanej u mnie wymianki wakacyjnej. Ta odsłona pozwoliła mi na wyciągnięcie pewnych wniosków na przyszłość, jeśli kiedyś jeszcze będę organizować podobną zabawę. Ale dziś nie o tym, może trochę:).

A teraz kto komu - zatem:

   Paczuszka od Kasi dla Kingi -po mimo sporego poślizgu czasowego paczuszka bardzo nadrabia zawartością, bo Kasia przygotowała aż trzy wiklinowe wspaniałości i lalkę do tego - super:). Były i przydasie. Na taką paczuszkę jestem na tak:).
   Paczuszka od Kingi dla Kasi -tutaj też był takim sam poślizg - koleżanki po prostu się tak umówiły - na co niestety nie miałam wpływu. Tutaj także zawartość nadrabia spory poślizg - paczuszka zawiera dwa przyprawniki zielony i lawendowy oraz skrzynkę narzędziową i inne dodatki. Na taką zawartość również jestem na tak;).

   Paczuszka od Magdy dla Patrycji - tutaj muszę zaznaczyć, że była w terminie. Zawartość także bardzo mi się podoba:). Pomysł na podłużne pudełko super, sama bym takie widziała u siebie:).
   Paczuszka od Patrycji dla Magdy - drobny poślizg, lecz zawartości pozwolę sobie nie skomentować, bo mam wrażenie jakby to nie dotyczyło mojej zabawy.
p.s. jestem ciekawa waszych odczuć:), przy okazji jeśli miałybyście chwilę zapraszam do ankiety
PODPIS

6 komentarzy:

  1. dziękuję za zabawę :) ja jestem bardzo zadowolona z paczuchy od Kingi :D (mąż nawet próbował skrzynkę podprowadzić ;) ), poślizg niestety był, za co bardzo przepraszam - zbiegło się na to kilka różnych sytuacji, ale nie o tym teraz :) wieki całe nie bawiłam się w wymianki, myślę, że ta nasza należy do udanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat rozumiem różne sytuacje nas dopadają - najważniejsze, że zabawa się udało, bo oto chodziło:). Dziękuje raz jeszcze za udział:).

      Usuń
  2. Asiu, co tu komentować:) Ja wzięłam tylko raz w wymiance i tak się zraziłam, że nigdy więcej.:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem tylko czemu tak określiłaś ostatni prezent, w końcu jak się idzie np. na plażę trzeba mieć do czego zbierać muszelki, a i pamiątki ze straganu trzeba mieć gdzie zgarnąć ;) Mi się wszystkie prace bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jakie były zasady zabawy ale domyślam się, że chodziło o pudełka ...

    Mi się podobają wszystkie niespodzianki :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).