niedziela, 29 marca 2015

Rogaliki ze świecznikiem:)

Witajcie,

   Testowanie kolejnych przepisów trwa dalej. Tym razem uwielbiane przeze mnie rogale. W sklepach już rzadko kiedy można trafić na smacznego rogala. Bardziej niestety jako świeże po przekrojeniu są suche w środku i mają gumowatą skórkę,a temat zapachu już pominę:).
Zawsze przy cieście drożdżowym podoba mi się proces rośnięcia:).
A oto już gotowe, w przepisie wg mnie jest za mało cukru można spokojne dać drugie tyle.
   Teraz taka odskocznia od pieczenia. Oto świecznik. Wykonanie środka to pomysł mojej drugiej połowy. O co w ogóle chodzi. Kwiatowe wnętrze które widać, było malowane z zewnętrznej strony, nie wewnętrznej. To co widać dalej  na zewnątrz myślę nie muszę tłumaczyć:).
Dobranoc:).
PODPIS

4 komentarze:

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).