sobota, 20 grudnia 2014

Ciasteczkowo

Witajcie,

   Drodzy obserwatorzy Ci nowsi i starsi, dziś będzie tak apropo tego co nas czeka w przyszłym tygodniu. Nie wiem co to się dzieje ale grudzień tak mi leci, że w tym tygodniu do mnie doszło, że przyszły to ten oczekiwany. Zatem dziś będzie o ciasteczkach. Niektórzy z was być może je już znają, bo w zeszłym roku też o nich było. Z ta różnica, że w tym roku powstała trzecia wersja, czyli ta z dodatkiem przyprawy piernikowej oraz posypką czekoladową:).
    Jak ciasteczka nabierały aromatu dżemu powstawały również i dziś i pierogi do barszczu. Niestety nie zdążyłam ich jeszcze uwiecznić. Ciekawa jestem jak wasza przygotowania wam idą czy tak na spokojnie czy na cudzysłowiowych wariackich papierach:)
PODPIS

3 komentarze:

  1. Ciasteczka wyglądają bardzo pysznie. Jestem pod wrażeniem ilości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na rozdanie http://kinderkowa.blogspot.com/2014/12/pierwsze-rozdanie.html :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).