czwartek, 5 grudnia 2013

Wyróżnienie

   To już kolejne. Konkretnie drugie. W końcu znalazłam czas by się nim pochwalić. Łatwo nie było, wierzcie mi:). Cieszę się z niego ogromnie, z racji krótkiego okresu czasu kiedy było pierwsze. To wyróżnienie otrzymałam od Ann Scott


A oto pytania wraz z udzielonymi przeze mnie odpowiedziami:

1.Kiedy postanowiłaś założyć bloga?
Bloga postanowiłam założyć w tym roku.

2.Jak myślisz, co myślą ludzie, czytając Twojego bloga?
Szczerze, nie zastanawiam się nad tym. Po pierwsze takie zastanawianie się (wg mnie nie potrzebne) niczego nie wnosi.

3.Czy masz jakieś hobby? Jeśli tak, to jakie.
Oprócz prowadzenia bloga i tworzenia różnych „wytworów” w wolnej chwili lubię poczytać.

4.Czy uważasz, że jesteś inteligentną osobą?
W jakimś stopniu mogę się uważać za taką osobę, choć o opinię to bardziej trzeba było by zapytać innych.

5.Co zrobiłabyś, gdyby zaczęła się apokalipsa zombie?
Nie wierzę w coś takiego.

6.Czy masz marzenia? Jeśli możesz, napisz, jakie.
Mam, ale zachowam je dla siebie:).

7.Lubisz spacery? Jeśli tak, to samotne, czy w większej grupie?
Pewnie, że tak. We dwoje bądź samotnie, zależy od dnia.

8.Co sądzisz o dziewczynach malujących się w wieku od 13 lat do 15 lat?
To jest pytanie na dłuższą wypowiedź jeśli ja miałabym odpowiadać na to pytanie. W takim razie w skrócie nie rozumiem tego, bo zamiast doceniać swój naturalny wygląd, próbują udawać kogoś innego, teoretycznie starszego, a po co?  Potem teoretycznie w wieku x lat, będzie chciało się być znowu młodym taki paradoks:)

9.Czego nie lubisz w ludziach? Dlaczego?
Fałszu, dlaczego to chyba oczywiste.

10.Czy kiedy byłaś mała, wierzyłaś w to, że kołdra jest magiczną tarczą chroniącą przed potworami?
Nie miałam czegoś takiego.

11.Jakiej muzyki słuchasz?
Różnej, nie mam ulubionego stylu muzycznego. Zależy co mi w ucho wpadnie.


Po odpowiedzi na powyższe pytania zastanawiałam się nad swoimi. Lecz doszłam do wniosku, że użyję tych które zadałam ostatnio:)
  1. PIASEK/ŚNIEG,
  2. RANEK/WIECZÓR,
  3. KAWA/HERBATA,
  4. SZKLANKA DO POŁOWY PEŁNA/SZKLANKA DO POŁOWY PUSTA,
  5. UKOCHANE ZWIERZĄTKO,
  6. MOTTO NA ŻYCIE,
  7. ULUBIONA KSIĄŻKI/LITERATURA,
  8. POMARAŃCZOWY/CZARNY,
  9. SPAGHETTI/ MAKOWIEC,
  10. NAJLEPSZY RELAKS,
  11. COŚ NA POPRAWĘ HUMORU.
Pytania mam z głowy, ale trzeba jeszcze kogoś nominować. No właśnie. Znowu złamię zasadę, bo szczerze ona mi się bardzo nie podoba:). Oto nominowani:
  1. http://lubiesobote.blogspot.com/
  2. http://kawy-kawy-kawy.blogspot.no/
GRATULUJĘ:)

Zasady: Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).