piątek, 13 grudnia 2013

Prezentowo

        Nie wiem jak wy, ale ja w tym tygodniu zabrałam się za pakowanie prezentów, które czekają na to już od jakiegoś czasu. Chciałam wam pokazać jak mi to wyszło. W moim odczuciu nie użyłam niczego specjalnego:).
        
      Oto moja pierwsza propozycja. Użyłam tylko papieru używanego do zapakowania kwiatów ( chomikuje takie rzeczy:)), wstążki i kuciek, które okazały się bardzo wielofunkcyjne:).


            To  druga propozycja. Kućki to jest motyw przewodni w tym roku, a do tego jak wydać na załączonym obrazku:) słodkości oraz papier z odzysku.


          Trzecia propozycja jest z dodatkiem małych wstążeczek, a znów papier z odzysku (już służył jako opakowanie).


         Wersja klasyczna, zanim pojawił się mój motyw przewodni tego roku:). Papier wiadomo. Które wydanie się wam najbardziej podoba:)?

12 komentarzy:

  1. z cukierkami jest super.chyba zapożyczę pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pożyczaj, pożyczaj:) Ten kto dostanie taka paczuszkę będzie miał dodatkową uciechę z nich.

      Usuń
  2. Bardzo oryginalne paczuszki;)Mnie ta ostatnia najbardziej wpadła w oko,ale ta z cukierkami to świetny pomysł;))
    Ja nawet nie kupiłam prezentów,a tu u Ciebie już wszystko popakowane;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam go nigdzie więc chyba mogę potraktować, że ten pomysł z cukierkami jest mój;)

      Usuń
  3. świetne, z cukierkami super!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, w takim razie, że opcja z cukierkami się najbardziej podoba;). Cieszy mnie to;)

      Usuń
  4. Te pompony są rewelacyjne :D
    A ile cytrynek widzę nasuszonych, ho ho :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jest ich jeszcze więcej. Jeśli chodzi o ścisłość to są pomarańcze;)

      Usuń
  5. Cudne, marzę, żeby dostać od kogoś taki pakunek. Ciężko wybrać najlepszą wersję, wszystkie są cudne. Tym razem nie zgadzam się z twierdzeniem, że liczy się wnętrze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dostaniesz:). Dobra uwaga tu liczy się opakowanie;)

      Usuń
  6. Ja też stawiam na ten ostani! Chociaż wszystkie pomysłowo zapakowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).