środa, 11 grudnia 2013

Pomponowe bombki

     Nabyłam ostatnio większą ilość włóczki. Pomysł co może z niej powstać miałam w głowie już dawno. Lecz ostatnio pojawił się nowy:). W tym wypadku mój pierwszy pomysł się trochę odwlecze. Trudno, co się odwlecze to nie uciecze, jak mówi ludowe przysłowie:). 

       Do rzeczy, robiąc kućki lub pompony do czapki, zwał jak zwał:) przyszło mi do głowy by z nich zrobić kolejne bombki. Taka moja wersja kolejnych nietłukących się bombek. Kolory włóczki nie do końca spełniały moje oczekiwania jako powstałe bombki, dlatego podjełam próbę ożywienia tego odpowiednim kolorem wstążki:).

 

I jak tym razem;)?

 Zapraszam do komentowania i czekam na kolejne sugestie:)

6 komentarzy:

  1. rewelacyjny pomysł i dobór kolorów extra ;) proponowałam zrobić jeszcze domieszkę nitki srebrnej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zdobędę taką nitkę to skorzystam z propozycji za którą bardzo dziękuje;). Cieszę się bardzo, że się podoba;)

      Usuń
  2. Ze wstążką wyglądają świetnie. Bardzo mi się podoba ten pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są;))Jak się okazuje ozdoby można zrobić dosłownie ze wszystkiego;))Ja byłam mała,robiłam bałwanki z pomponów,duma nie wtedy rozpierała,że taka zdolna jestem;))
    Pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł. Nie dość, że świetne wykonanie, (a właśnie szukam świątecznych pomysłów na ozdoby), to jeszcze zainspirowałaś mnie do drobnej „wariacji” na temat pomponów. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).