niedziela, 8 grudnia 2013

Był szary, jest kolorowy

   Kilka dni temu był mikołaj, a ja lubię robić za tą postać. Podarunków było kilka, a ja chciałam by wszystko się ładnie prezentowało. Nie wszystkim musiałam nadawać odpowiedni wygląd, bo już taki był. Lecz dzięki temu, że nie które moje podarki były większych gabarytów, musiałam coś z tym fantem zrobić. W tym miejscu zaczyna się cały początek. Jakbym miała innej roboty do zrobienia, ja sobie wymyśliłam pudełko, a co:). Zrobione z resztek kartonowych i zwykłej tapety. Wymiary mojego powstałego pudła przedstawiały się następująco: 40cm x 47cm x 18cm. Nie powiem całkiem duże wyszło.






Wg mojej oceny znowu powstał prezent 2w1:),bo przecież takich pudeł się nie wyrzuca. A wy co myślicie?:)

2 komentarze:

  1. Genialne, wygląda, jakby było kupione. Z pewnością kiedy znajdę trochę wolnego czasu (którego na feriach nie będzie mi brakowało), wykonam podobne, by trochę „odgruzować” mój pokój i przy okazji nadać mu charakteru.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiem czy takie kupisz;). Powodzenia życzę w tworzeniu swojego pudła;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).