poniedziałek, 18 listopada 2013

Liebster Blog Award



        Przeglądając ostatnio wasze komentarze, które zresztą bardzo mnie cieszą i sprawiają, że chce dalej "majstrować" zauważyłam jedną rzecz, za którą już dziękuje:).  Odkryłam, że zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez 


Oto moje odpowiedzi na zadane pytania:)


1.     Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?

Nie mam ulubionej potrawy, bardziej lubię mieć kilka różnych rzeczy na talerzu, które mogę zjeść równocześnie, np. jajecznica z kiełbasą i pieczarkami lub kanapki z serem żółtym, wędliną, ogórkiem kiszonym, jajkiem i musztardą.
2. Co zadecydowało o tym, że założyłaś bloga?

Lubię to co robię, zakładając bloga pozostawiam ślad po tym co tworzę
3. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?

Wiosna, wtedy wszystko od nowa budzi się do życia


4. Ulubiona odżywka do włosów :)?

Schwarzkopf Gliss Kur Oil Nutritive Odżywka Ekspresowa Do Włosów. Jest świetna na zapobieganie rozdwajającym się końcówką:)

5. Ulubiony strój na co dzień?

Po prostu wygodne spodnie i ciepły sweter ( nawet bardzo, ze względu na pracę:) )

6. Włosowy must have?

Nie do końca rozumiem co autorka tego pytania miała na myśli,  ale spróbuje odpowiedzieć. Szczerze nie mam takiego produktu, jeśli o to chodziło.

7. Jaki jest twój ulubiony rodzaj muzyki?

Nie mam ulubionego rodzaju muzyki. Mam za to piosenki, które lubię posłuchać a jest ich trochę

8. Jaki masz talent ?

Chyba go jeszcze nie odkryłam:)

9. ebook czy tradycyjna książka?

Bez apelacyjnie tradycyjna książka

10. Ulubiony film/ rodzaj filmu ?

Komedia, taka z sensem

11. Gdzie na wymarzone wakacje?

Muszę się zastanowić, trudne pytanie jest tyle miejsc... Osobiście chyba jeszcze nie mam takiego miejsca, lubię jeździć w nowe miejsca i dopiero wtedy mogę określić się czy to były taka wakacje



MOJE PYTANIA:
1.  PIASEK/ŚNIEG,

  1. RANEK/WIECZÓR,
  2. KAWA/HERBATA,
  3. SZKLANKA DO POŁOWY PEŁNA/SZKLANKA DO POŁOWY PUSTA,
  4. UKOCHANE ZWIERZĄTKO,
  5. MOTTO NA ŻYCIE,
  6. ULUBIONA KSIĄŻKI/LITERATURA,
  7. POMARAŃCZOWY/CZARNY,
  8. SPAGHETTI/ MAKOWIEC,
  9. NAJLEPSZY RELAKS,
  10. COŚ NA POPRAWĘ HUMORU.


Zastanawiałam się przez dłuższą chwilę kogo nominować, mogłam wybrać aż 11blogów. Złamałam trochę zasadę, bo wybrałam tylko pięć.


  1. http://mamsposob.blogspot.com/
  2. http://nyuukokeshi.blogspot.com/
  3. http://roznosci-z-codziennosci.blogspot.com/
  4. http://terapiaprzezsztuke.blogspot.com/
  5. http://blumenfabrik.blogspot.com/

Zasady: Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

 

7 komentarzy:

  1. Z talentem mam tak samo :) też uważam , że jeszcze go w sobie nie odkryłam i ciągle szukam próbując nowych rzeczy. Książkę również wybieram w tradycyjnej formie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze i z tego co widzę dotrzymałaś słowa;)

      Usuń
  3. Asieńko dziekuję Co kochana:))Nowy ,,blożek''i dostał wyróżnienie;)))Jak tylko znajdę chwilkę to je odbiorę;));))
    Oczywiście Tobie gratuluję ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).