piątek, 29 listopada 2013

Innowacyjny lampion

      Dzisiaj będzie trochę inaczej. Dlaczego? To co wam pokaże nie ja zrobiłam. Zrobiła to inna osoba. Dlaczego pokazuje coś nie swojego? Przeglądając już nie pamiętam co, wpadłam na jeden blog, który swym wpisem wręcz mnie zaczarował, może nie podzielacie mojej opinii widząc to, ale to jest świetne, proste i bardzo pomysłowe. Ja bardzo lubię takie wytwory po prostu:). Zwykła pomarańczka, niepozorny słoik, trochę przyprawy typu goździk i taki efekt. Tak sobie myślę, że jak kiedyś będę mieć więcej wolnego czasu sama coś takiego podobnego muszę sobie stworzyć. To czym, w cudzysłowie się tak " podniecam to" lampion. Fotografię dodałam po swojemu.




 Efekt myślę, że jest:). Oto miejsce gdzie możecie to cudo znaleźć
 

5 komentarzy:

  1. O kurcze, ale fajne :)
    Ciekawe, czy będzie pachnieć w trakcie "świecenia: ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam kiedyś takie lampiony i bardzo mi się spodobały.Te też są swietne.Chyba czas podsuszyć pomarańczki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Award. Więcej informacji na moim blogu:
    http://i-am-the-sun-in-your-eyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje:). Już druga taka moja nominacja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).