niedziela, 17 listopada 2013

Choineczka

      Tak się zastanawiam i dochodzę do wniosku, że za niedługo pewnie robiąc zakupy w jakimkolwiek hipermarkecie będzie można poczuć " w powietrzu" święta, jeśli nie już. Ja dzisiaj w ten bardzo senny i mglisty dzień, a prognostycy zapowiadali, że będzie ładnie:), nie będę się dalej wgłębiać w stan rzeczywisty i nierzeczywisty pogody, bo różne rzeczy mogą z tego wyjść. Do rzeczy. Postanowiłam sobie ostatnio, że spróbuję zrobić wiklinową choinkę. Na początku mi czegoś brakowało, ponieważ by się to jakoś trzymało brakowało mi jednej rurki, ale analizując po raz któryś jak się to robi udało się. Hurra:), efekt wyszedł nawet:). Nie spodziewałam,  że taka zwykła choinka tak mnie dzisiaj pochłonie, bo okej same wykonanie choinki nawet sprawnie poszło, ale jak przyszło malowanie i przyozdabianie to mnie wciągło:).Zobaczcie sami jak to wyglądało.


Przebieg prac

Do ozdobienia użyłam tylko tasiemki z odzysku, resztek organzy, kolorowych szpilek, dziurkacz tez się przydał, a i jeszcze na górę dałam gotowe już ozdoby:)

I jak tym razem, co myślicie? Zapraszam do komentowania.

10 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i rewelacyjny efekt :) ciekawy blog , dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie to wyglada chociaz ja bym chyba wolała jakby calosc (oprócz ozdóbek) byla w jednym jakims żywym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafna sugestia, jak w przyszłości będę jeszcze robić jakąś choinkę to na pewno nie będzie zielona:)

      Usuń
  3. Uwielbiam te choinki z papierowej wikliny! :) Cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też, dlatego też powstała ta wyżej:)

      Usuń
  4. Kochana w Irlandii zaraz po Halloween zmieniają wystawy na świąteczne i już na początku listopada rusza świąteczny szał;)Nie jest to fajne,bo przez ten okres wszystko nam się zdąży znudzić.
    Choineczki urocze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, zanika ten klimat tych wyjątkowych Świąt. To jednak dobrze, że u nas rusza to dopiero później, a mi się i tak zawsze wydawało, że za wcześnie:).

      Usuń
  5. Choinka jest bardzo ładna. Obiecałam sobie kiedyś, że zabiorę się za papierową wiklinę i jeszcze to nie nastąpiło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i miło mi bardzo:). Wszystko przed Tobą;)

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).